tirsdag den 30. juni 2015

Blandings-følelser

Det var med lidt tunge skridt og en snert af vemod, at jeg i går afleverede mine nøgler og min PC på min arbejdsplads gennem 12 år. En arbejdsplads, der i den grad har været med til at forme den, jeg er i mit professionelle liv. Et professionelt liv, der også har tråde ind i den private sfære og det føles voldsomt og livsomvæltende at slippe den dagligdag,der har været min gennem så mange år.



Lige der og i de sidste par uger på skolen er det som om alle sanser har været skærpet. Jeg har set mere og flere detaljer, jeg har snust og genkendt dufte og lugte, som hænger i skolen med al den historie og al det liv,der er levet der. Jeg har givet et ekstra kram til både børn og voksne - jeg har gjort mig selv klar til at give slip og begive mig ud på den vej, jeg selv har valgt at skulle gå på.

Jeg har trådt mine første skridt i min nye virkelighed. Det føles godt og rigtigt, spændende og udfordrende. Jeg føler mig parat og klar med en bevidsthed om og en taknemlighed for alt det den verden, jeg forlader har givet mig af viden, styrke og kraft. Men nu holder jeg først lige lidt ferie - og så smøger jeg ærmerne op og giver mig i kast med en ny historie og et nyt kapitel.

2 kommentarer:

  1. Jeg håber, du bliver glad for det skridt, du har taget. Det er spændende med ny arbejdsplads og ny funktion.
    Men først, - god ferie.

    SvarSlet
  2. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    SvarSlet