søndag den 1. februar 2015

En klar plan

Fredag lige omkring kl. 14 løb mine pædagogiske evner og spændvidde ud. Ugens energi var brugt - mere end brugt og jeg kørte hjem gennem skoven med en klar mission - en mission om at tanke en masse energi med mange gode sysler.

Symaskinen skulle spinde, pindene knitre og alle de ideer, der kører i baghovedet skulle tage form og have liv. Planen var klar - en krea-weekend, der skulle udnyttes til fulde. Allerede fredag fik jeg kørt en taske igennem. En taske med en del skønhedsfejl, som helt sikkert hang sammen med den manglende energi - værst var nok, at inderlommen sidder nede ved bunden og med åbningen MOD bunden.



Derefter var energien for nedadgående - og alle projekter føltes uoverskuelige og sofaen kaldte insisterende og højlydt. Man kan sidde i laderen på forskellig vis - og der var ingen tvivl om, at jeg i denne weekend trængte til et kraft-stik.....

6 kommentarer:

  1. Uhhh - håber du alligevel fandt energien til sidst.

    SvarSlet
    Svar
    1. En weekend kan nogle gange være for kort, til man rigtig når at få fuld opladning på batterierne - men nu er jeg heldigvis ferieramt ;-)

      Slet
  2. Det er nogen gange svært at finde det kraftstik.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kan være godt gemt, og nogle gange går opladningen ikke hurtigt nok ;-)

      Slet
  3. Efter reformen er weekenderne blevet endnu mere kærkomne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tilgengøld nyder jeg bigtime at have fri - som i virkelig fri i weekender og ferier :-)

      Slet