fredag den 2. januar 2015

Nyt år 2015

Kæreste du, som læser med her. Jeg ønsker dig et godt nyt år - fyldt med lykke, smil og solskin. Årets sidste dage og årets første dage bruges ofte til en slags status og skuen fremad mod nye højder og nye vidder.



En fokusering på og bevidsthed om, hvad der er godt og fungerer i livet - og en sætten-skarp på ting, der kunne trænge til opmærksomhed, og som der måske skal skrues lidt på. Flere har brugt metaforen med en blank bog med 363 sider, der skal skrives. Spændende tanke - at vi selv skaber og skriver vores liv.

Jeg glæder mig til 2015 og har tro på, at jeg selv kan påvirke en stor del af livet og enten finder styrken til at stå i det, der kommer til mig - eller støtten, der kan hjælpe mig til at stå også i stormvejr. Kom an 2015

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig også så meget over at kunne tage den nye "bog" - 2015 - i brug. Dog håber jeg, at der er 365 sider i ;)

    Sprøde, hvide tulipaner, godt humør, strikketøj og en tillid til at man kan klare de udfordringer, der kommer, det er ikke den værste start på året. Jeg ser frem til at følge med her.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ! Jeg har åbenbart tænkt mig at rykke et par dage ud, hvor jeg skal sove eller noget :-) Jeg glæder mig til at have dig med her. Nyder hver og en af dine kommentarer Eva :-)

      Slet