søndag den 4. januar 2015

For en femmer blandet

Fredagsudflugt af de ganske særlige slags. Bilen fyldt op af dejlige piger - både af egen avl og af godt selskab og snakke-slags og så stik nordpå mod Garnudsalg og Ikea. Der blev fyldt i spande - store spande og vist mest af mig og de mange mange andre, der var i butikken i fredags.



Et par projekter er på tegnebrættet - og Ikea fik vi også tømt i en sådan grad, at bilen lå tungt på vejen, da vi vendte snuden sydpå igen til en fredag og lørdag med strik, snak og lækker mad. Det var en god afslutning på en dejlig juleferie.

I morgen truer hverdagen - og selvom jeg ikke føler mig helt klar. Selvom jeg ikke har fået gjort helt rent bord og ikke er helt på forkant - ved jeg, at jeg ikke skal lande i mange sekunder, inden jeg mærker, at jeg sidder på den rette pind. Tænker at det er heldig nok, når jeg nu skal sidde der i så mange timer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar