søndag den 30. november 2014

Julen er pakket ud

Først kommer mutter med kost og spand - og så pakker vi julepynten ud, bærer den op og forsøger at finde den helt rigtige plads til hvert enkelt stykke pynt - i langt de fleste tilfælde er den helt rigtige plads præcis den samme som sidst år.



Det er en del af gamet, at julepynt, som er kommet til, hører til. Både de højt skattede stykker - men også rædslerne, som især børnene synes er helt fantastiske og vidunderlige og skal have den mest fremtrædende plads.

Jeg bøjer mig i julens navn og glemmer alt om et fint og retlinet julehjem. Her er der enkelte Gertrud Sand elementer. Vi hygger og bedst af alt, tænder vi lys - mange og over det hele.

2 kommentarer:

  1. Og sådan skal det være! Her forsøger jeg at vælge ud, - men lur mig, om ikke der lister sig ting frem, når "børnene" kommer på besøg......
    Glædelig december til jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. "Rør blot ikke ved min gamle jul" :-) Også rigtig glædelig december til dig og dine Eva:-)

      Slet