lørdag den 25. oktober 2014

Min nye karriere

Jeg supplerer mit lærer-job med en fritidsbeskæftigelse, der i takt med at børnene bliver større tager til i omfang og distance. Jeg er taxa-mor i min fritid - og kører landet tyndt på kryds og tværs med gymnastik-pige og tidligere efterskole-pige, der besøger venner nær og fjernt, tit og ofte.



Der går forholdsvis megen tid med det. I dag har jeg været i Varde tur-retur - 3½ time på vejen med fjollede glade og trætte piger. Hyggeligt og meget stille, da de først havde snakket af og sov resten af turen.

En veninder har introduceret mig for E-reolen - hvor jeg nemt og hurtigt kan hente bøger, der kan læses/høres med øjnene på vejen. Det er skisme smart - og det er nu muligt at læse og køre bil på engang. Hurra for multi-tasking.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar