torsdag den 14. august 2014

Kaos og vrangsiden

Midt i kaos og alt det nye - stornyder jeg at fri om aftenen - og at have 2 kyndige sytøser ved min side, som med slående tålmodighed guider mig ind i sy-verdenen.

De står tålmodigt ved min side, mens jeg tegner, klipper og syr. De hjælper mig med at lægge stof op, sætte nåle i, sprætte op - og bærer med overbærenhed mine vrantne udfald - over ikke at kunne, ikke at få det til se at se ud, som det gør oppe i hovedet - og over ikke at have modelmål.


Lige om lidt fortsætter jeg kampen med at kaos-reducere - nu på egen matrikel - mens jeg glæder mig til igen i aften at være i godt selskab - og måske når vi lige har sprættet den kjole op, jeg lavede i går - at få lavet en kjole, der kan bruges i en eller anden sammenhæng (om ikke andet så i haven)

Jeg er en heldig kartoffel med gode veninder, der gider og orker - også når jeg skælder og smælder, når jeg bliver træt og vranten, går i barndoms-trodsighed og vender vrangsiden ud - og tænk de kommer igen i dag :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg er imponeret over dit gåpåmod. Det er helt sikkert, at lige i disse dage udfordrer jeg ikke mig selv med noget som helst. Altså lige bortset fra min arbejdshverdag, forstås.....

    SvarSlet
  2. Skønt at læse om din iver, glæde og mod. Spændt på at se resultatet. God fredag.

    SvarSlet