lørdag den 26. april 2014

Spontan succes

En løs og hurtig aftale om et eftermiddagsmøde henlagt til Stof og Stil og køreturen derned, tog i går om sig på den dejligste måde. Først et par timer blandt de mange ruller af stoffer og de mange mange beslutninger, der skulle tages omkring projekt, kvalitet, farve og mængde endte med fyldte arme og poser.



Og så tog det fart - stofferne skulle jo omsættes til kreationer og i første omgang blev fredag aften og senere den halve nat inddraget. Jeg er blevet guidet og taget i hånden ud i "klip-ud-efter-mønster", "læs en sybeskrivelse", "kør-på-overlocker" og "kom nu du kan godt" - og en del timer senere havde jeg både en ny bluse og en stribet nederdel.

Arhem jeg er begejstret - og har så meget smag på meget meget mere. At selskabet var supergodt, energiopladende og af høj kvalitet fuldendte og afrundede oplevelsen.

4 kommentarer:

  1. Jeg kørte FORBI Stof og stil i går. I sig selv en præstation, - men jeg mangler på ingen måde stof!

    Fedt med godt selskab og sy-glæde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Aj det var sejt gjort Eva - det ville jeg virkelig virkelig have svært ved - det er jo på linje med at køre forbi IKEA, Panduro hobby eller en lækker garnbiks. Det kræver virkelig rygrad :-)))) knus

      Slet
  2. Så fedt du fik taget hul på tøj-syningen...;)
    Jeg har også klart trang til mere - må lige overveje hvor der kan klippes og syes lidt i pudder......
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er stadig helt høj - og vil så meget mere helst lige nu - jeg er total hooket både på syning og det gode selskab :-) Knus

      Slet