søndag den 16. februar 2014

Pude-hakkeri

Selve pudestykket løb af hakkenålen i en fart. Et hurtigt og lige ud af landevejen projekt, da først lige koden var knækket. En god variant til både strik og hækleri - og så har stykket ligget her og kaldt på mig. Kaldt på, at jeg knækkede endnu en kode.


Koden til skjult lynlås på bagsiden af et pudevår. Heldigvis faldt jeg over en DIY på Pinterest - lige den slags DIY som virker på mig - med billeder og forklaringer helt ud i de små detaljer - og så var det gjort i en ruf. Puden pynter nu i sofaen - og bliver nok det sidste, jeg får færdig her i ferien.

3 kommentarer:

  1. Den ser rigtig fin ud din nye pude!

    SvarSlet
  2. Fed pude. Det er ret sjovt at hakke, synes jeg.
    Godt, der findes så mange gode DIY rundt omkring på Internettet

    SvarSlet
  3. Hvor er den smuk.
    God arbejdsdag til dig i morgen, - jeg forsøger at vænne mig til tanken.

    SvarSlet