mandag den 24. februar 2014

Knock knock

Hverdagen banker på - højt og insisterende med sine mange bolde, lange dage og 1000 gøremål. Det er okay - jeg holder af hverdagen og nyder ræset - jeg skal bare lige i gear og have accelereret lidt efter en weekend, hvor alle på matriklen har hængt og har haft travlt med ingen andre ting end at restituere. Det er blevet til en masse flyderi, småsnak, lækker-lure og nemme løsninger.



Jeg har kæmpet lidt med Store-tøsen trøje, som jo ellers gerne skulle have været med på efterskole i går - de mange smålure og laven-ingenting kom dog på tværs af den plan - og jeg mangler stadig et ærme. Den må afsted med posten en af de allernærmeste dage.

Stritten har som den eneste været i fuld firspring og har lavet en 18 timers gymnastik, et væld af hama-kreationer, et par skilte til gymnastik-opvisning og det løse. Imponerende energi.

Nu spænder jeg hjelmen og drager ud og erobrer hverdagen. Watch out.....

1 kommentar:

  1. Puha - det kan godt være hårdt at starte efter ferie ..

    SvarSlet