søndag den 19. januar 2014

Vidunderlige strikkende veninder

En weekend hvor søndag i den grad kom bag på mig, fordi vi først lige var kommet igang og at den var ovre ingen jeg nåede at blinke - og samtidig en weekend, hvor jeg har fået så megen god snak - både af den lette, sjove og grinende slags - og den mere dybe, rørende og kradsende slags.



En weekend, hvor vi har spist god og lækker mad, strikket og delt opskrifter, fif og erfaringer til den næsten lyse morgen. En weekend omgivet af en masse mennesker, der betyder noget for mig - som som har hver deres ganske særlige plads i mit hjerte.

En weekend af den slags jeg slet ikke har lyst til at give slip på - men bare vil have mere - meget mere.

8 kommentarer:

  1. har tænkt på jer flere gange i weekeden :) - lyder til den har været dejlig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så dejligt Marianne - dejligt med dine tanker :-)

      Slet
  2. Det lyder dejligt og billederne vidner om en masse hygge

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, varmt og så hyggeligt Britt :-)

      Slet
  3. Det lyder som en forrygende weekend :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Forrygende fantastisk og ovre inden jeg havde talt til tre :-/

      Slet
  4. Lyder som en vidunderlig weekend :-)
    ".... til den næsten lyse morgen. den næsten lyse morgen" Hæ Hæ - det er da svært her om vinteren - jeg kørte til Århus søndag morgen og næsten lys morgen er da først efter 8:30

    KH Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kræver virkelig sin kvinde, hvis det skal være til den lyse morgen - og det klarede vi ikke helt - men næsten :-) Kh

      Slet