fredag den 17. januar 2014

Hakke-bølgen

Den har spøgt længe i baghovedet - den her gamle teknik, som jeg kan huske min mor arbejdede med, da jeg var barn - og som igen er dukket op på scenen på Instagram - stærkt anført af Pescno, som laver nogle superflotte ting - både pandebånd, tørklæder og måske især puder.


En udfordring, der har ligget og kaldt på mig - en kode, der skulle knækkes - og med en times luksus-tid i formiddag gav jeg mig i kast med projektet - stærkt hjulpet af Pescnos vejledning. Det drillede - og lignede bare ganske almindeligt strik. Jeg kløede mig i håret og blev stædig - og måtte ty til Garnstudios video, inden jeg helt fik fat i teknikken.

Nu er jeg så klar til at kaste mig ud i de mange projekter, der føjer sig til den i forvejen lange krea-to-do-liste.

2 kommentarer:

  1. Åh nej, - nye fristelser....... ;)
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Ja det er nye fristelser - men af den gode slags Eva :-))

    SvarSlet