torsdag den 16. januar 2014

Frås og luksus

Et brændende ønske længe - og så en rask beslutning og et handlekraftigt "put i kurv" og 2 dage efter leverede det flinke postbud en ny telefon til mig. En ny telefon, der er smuk i sit udtryk - hvid. slank og som ligger helt fantastisk i hånden. Faktisk tror jeg, den er designet til lige præcis min hånd.


En halv eftermiddag blev brugt på at etablere, overføre data - og bande lidt over Itunes. Efterfølgende hoppede mindste-barnet op og ned længe af glæde over at kunne overtage den gamle svend - og så gentog processen med at etablere, overføre og bande lidt sig endnu engang. Det var på ingen måde en nødvendighed - men en gang frås, som giver den der gode luksus-følelse.

Aftenen måtte vi så bruge på at sy nye etuier til vores telefoner. Et hyggeligt fælles projekt, hvor vi dog også endte med at små-bande lidt over at det ikke helt ville som vi ville. Det ene etui ligger stadig herinde og venter på at blive helt færdigt - og vi tager en tørn mere sammen i dag.


4 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye, hvide ven. Dejligt med godt grej.

    SvarSlet
    Svar
    1. Aldrig gå ned på grejet - og jeg er allerede ret vild med min hvide ven :-)

      Slet
  2. smukt etui :) til en sikker lækker hvid luxus :)
    Det står også højt på min ønskeliste :)
    knus og pøj pøj med etui nr. 2

    SvarSlet
  3. Det er ren luksus med indlagt god-følelse. Elsker at den nu bare funker og i en hastighed, der passer bedre til mit temperament :-) Etui 2 skal vi vist se at få færdigt :-)

    SvarSlet