torsdag den 26. december 2013

Tante Fjol

Jeg er 2 skønne nevøer og en dejlig smuk niece, som har store tiltro til mine evner - og som sender mig billeder af mærkelige ting, de ønsker sig. Jeg forsøger efter bedste evner og nogle gange med ekstern-bistand at opfylde deres ønsker og behov udi underlig strik og mærkelige sager.


I år under juletræet har de på den måde fundet den underlige skæg-hat - og de mest hæslige vanter, der er en eller anden animationsfigur fra en film, jeg endnu ikke har set. De kaster mig ud i sjove eksperimenter og jeg gør det med glæde, mens jeg river mig lidt i håret.

Og så synes jeg, det er super-hyggeligt med børn og unge mennesker, der er tæt på og føler sig trygge nok ved at fortælle, at de har forventninger til en - og jeg vil altid gøre alt, hvad jeg kan for at leve op til disse forventninger :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar