mandag den 11. november 2013

Træt krea-tid

Min plan for weekenden var oprindeligt, at jeg sammen med Tante H skulle have smurt vores nye maskin-park og have gang i en masse sy-projekter. Vi provianterede i Stof og Stil - og måske skulle jeg have lugtet lunten om Surprise-party der - da hun blev ved med at holde igen - og sige, at nu måtte vi jo se, hvor meget vi kunne nå...


Jeg slog stort brød op og havde mange planer. De blev ikke helt levet ud - men en enkelt taske blev det dog til med lidt træt lørdags-syning, hvor der måtte pilles op flere gange, fordi jeg ikke kunne se forskel på for og bag, frem og tilbage - men insisterede på god krea-tid, selvom jeg måske mere trængte til en morfar.

Jeg har nu fået fremstillet endnu en sort taske - og denne gang med sømrum, der gør at den forhåbentlig ikke skrider i sømmene ved brug. Af skade blir man klog - og jeg lærer hele tiden ved den symaskine.

6 kommentarer:

  1. Har du en bog med mønstre og syvejledninger? For du finder da vel ikke på det hele selv?

    SvarSlet
    Svar
    1. Har ingen bog - men leder med lys og lygte efter en god sybog - sådan en begynder-sy-bog, hvor man får ideer og lærer hvordan man gør det forskellige - kender du sådan en bog ?

      Slet
  2. Hej Mie
    Jeg er imponeret ... Flot at du havde overskud til at sy ....
    Rigtig fin taske :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tasken har sine skønhedsfejl - jeg trænger til et kursus eller noget i at gøre det i den rigtige rækkefølge og på den rigtige måde - det må være skægt at se mig, når jeg syr - jeg tænker så meget at det knager... logisk sans på hårdt arbejde :-)

      Slet
  3. Mie - jeg beundrer din stejle læringkurver mht symaskine :-) KH Anette

    SvarSlet
  4. Åh tusind tak Anette - det er drevet af ren og skær stædighed..... jeg vil, vil, vil - og så kan man ofte mere end man tror :-)

    SvarSlet