mandag den 21. oktober 2013

Ændring i planerne

Et underdrejet barn har taget det meste af natten og kom også til at betyde, at dagen i dag blev tilbragt på egen matrikel - i en god blanding af praktiske gøremål. nursen og tørren på pande. Det var en sej kæmper, der måtte lægge sig for et maveonde, og hun hænger stadig i bremsen.

Imens hun sov, fik jeg ryddet kælderen - der mest af alt var udlagt til katastrofe-område, ordne lidt løse ender til arbejde og motioneret symaskinen. Ikke en eneste pind eller maske er det blevet til - tilgengæld har jeg prøvet kræfter med patchwork og sejret. Den skønneste pung, som jeg allerede er så glad for, fik maskinen sig hakket igennem.

Så det blev alligevel ikke i dag hverdagen kaldte - men i morgen er jeg klar og på spring - og jeg glæder mig

10 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk Mie ... Er der snart noget du IKKE kan :).
    God bedring med barnet og god arbejdslyst i morgen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh der er stadig lang vej til jeg kan alt indenfor syning . Shit det driller mig ind i mellem - men jeg har den der afsindige stædighed - der gør at jeg ofte kommer i mål - med et eller andet :-)

      Slet
  2. Maveonde skal man have respekt for.
    Sikke en fin patchwork-pung. Du er da virkelig blevet venner med symaskinen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det er stadig det gamle hakkebræt jeg kører på - drømmer så meget om en ny - så så meget :-)

      Slet
  3. Maveonde er næsten det værste. Men du fik da også lidt 'ud af det', en rigtig sød pung!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun var en sej tøs - og er heldigvis ude på den anden side nu - og jeg fik brugt tiden rigtig godt :-)

      Slet
  4. Hvor er den skøn den pung, dejlige farver. God bedring med datteren

    Kh. Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var smadder-sjovt at lave den og sætte farverne sammen :-)
      Kh

      Slet
  5. Tak skal du have Dorte :-)

    SvarSlet