mandag den 9. september 2013

Småtings-afdelingen

Tante H drog fra matriklen med flere tasker, nøglesnore, mobiletui, 2 færdig strikkede trøjer og højt humør. Mit humør fejler intet - også selvom mine frembringelser vist sorterer lidt ind under småtterier og petitesser. En pung og et sølle mobiletui i et af mine allermest ynglings print fra Liberty.



Dejlig weekend - i godt selskab med et par larmende symaskiner, der hakkede og hostede, mens vi kæmpede med detaljen og de spirende færdigheder. Mit test-strik har også fået lidt seriøs opmærksomhed - og skulle gerne indenfor de næste par dage være af pindene IGEN.

2 kommentarer:

  1. Det er godt at du kan kombinere flere håndarbejde. Mobiletuiet ser meget flot ud. God regnvejrsdag til dig :-)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker min krea-tid - og nyder efterårets komme med de mange indendørs sysler :-)

    SvarSlet