fredag den 27. september 2013

Skarpe hjørner

Lige om snart og indenfor en overskuelig fremtid runder jeg et hjørne - et skarpt et af slagsen. Jeg holder meget af fødselsdage - især andres. Strengt taget synes jeg ikke mine egne dage er så fantastiske - ikke fordi jeg er ked af at blive ældre eller skræmt af alderen - men nok mere fordi jeg bedre kan lide at fejre andre end at lade andre fejre mig. Jeg kan bedre lide at være giver end modtager.



Jeg elsker gaver - og kan altid lave meget lange ønskesedler - især hvis jeg lige får lov at tænke mig om. Den der tænken-mig-om er startet, og listen har allerede gode og solide ønsker. Hvad ønsker du dig ?

1 kommentar:

  1. Mere tid og fred på jorden. Jeg er ultra dårlig til at ønske mig noget.
    Jeg er også dårlig til at lade mig fejre.
    Så det.....

    SvarSlet