mandag den 2. september 2013

Next stop

Taskerne er pakket - både til pigerne, som drager til deres far og til mig, som sammen med et par gode kollegaer og 45 unge mennesker lige om straks sidder i toget på vej til København. På vej til masser af fælles oplevelser, hyggeligt samvær, gode grin, konfliktløsning, nattevagt og horisont-udvidelse. 


Jeg glæder mig rigtig meget - og elsker at arbejde på den her måde. Lige der, hvor det slet ikke føles som arbejde, og hvor man imponeres over rent faktisk at blive betalt for at lave noget man så godt kan lide. Og så er det bare ekstra-bonus, at vandrehjemmet ligger lige ved siden af Sommerfuglen. 

8 kommentarer:

  1. Go uge til jer :) - håber der bliver tid til at kigge indenfor hos sommerfuglen
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Nåede Sommerfuglen - feed butik :-)

      Slet
  2. Svar
    1. Elsker København Stine - og kunne sagtens bruge lang tid i gaderne :-)

      Slet
  3. Ahhh lige på Vandkunsten ;-) Det er et rigtig lækkert vandrehjem. Jeg har engang udstillet malerier i hele stueetagen.
    Go tur ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så fedt et vandrehjem - Jeg er helt vild med caféen og synes indretning er så hip og ung - at jeg får lyst til at svinge rygsækken på ryggen og rejse jorden rundt :-)

      Slet
  4. Kære Mie - rigtig god tur med de unge mennesker og søde kollegaer - jeg håber at dine elever og deres forældre værdsætter at have en lærer som så tydeligt brænder for sit job KH Anette

    SvarSlet
  5. Jeg håber brænding og engagement smitter Anette :-) kan godt lide at opleve og se verden fra en anden vinkel end fra katederet med elever. Det giver bare noget helt andet både på det faglige og det sociale :-) Tak for dine ord :-) Knus

    SvarSlet