torsdag den 26. september 2013

Masser af Island

En af de ting der sneg sig med hjem fra Fanø, var en skøn skøn ny bog. En imponerende strikkebog med hele 26 modeller og de skønneste skønneste billeder af både strik, garn og landskab. Der er så mange modeller, jeg gerne vil have på pinde - og det kribler i fingrene, og jeg synes så meget, de mangler i min garderobe :-)



En kollega er netop i denne uge på Island, og jeg har bestilt et islandsk får - bare et lille bitte et, der kan komme med hjem i kufferten. Mæh :-)


3 kommentarer:

  1. Jeg er vild med får, - men mest på billeder og gerne på strik. Ikke i rækkehushaven ;)

    Ih, hvor få du travlt!

    SvarSlet
  2. Den bog så jeg også på - den er fantastisk. Sikke nogle flotte modeller, der er deri :o) Den bog bliver du garanteret glad for.

    SvarSlet
  3. Hvem udgiver bogen? Jeg kan da slet ikke finde den, og er rigtig nysgerrig. Så lige nogen (måske dig?) som har strikket vanter ud af bogen, som jeg genkender som Istex Håndtak vanter, men jeg er da noget så nysgerrig efter andre modeller fra bogen.

    SvarSlet