lørdag den 7. september 2013

Høj score på lækkerheds-barometeret

Det kribler og krabler i fingrene for at sætte saksen i mine nye fine stoffer, som jeg fandt på min vej rundt i København. Der er større stykker, og der er bitte små stykker. Der er stykker, der ville være fine helt for sig selv - og andre der egner sig bedst som kant eller detalje. Jeg tænker, tegner og drømmer og sætter først saksen i herlighederne, når jeg har udtænkt det helt rigtige.



Tante H og co kommer i weekenden - og hun mangler både det ene og det andet fra symaskinen - så mon ikke de skal snurre, og vi i fællesskab skal se, hvad vi kan frembringe?

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne stoffer, du har købt. Kan jeg mon få et lille hint om, hvor i Staden du har fundet dem?
    Rigtig god fornøjelse ved maskinen

    SvarSlet
  2. Ja er de ikke skønne Lydert - og det var da en yderst vigtig information, jeg havde tilbageholdt - dog ikke med vilje - stofferne er fundet hos Mini-minsteriet på hjørnet af Rosengården og Peder Huitfeldstræde ved Kultorvet :-) God jagt :-)

    SvarSlet
  3. Åh, så lækkert at besøge nye stof-forretninger. Der er vist basis for nogen timers leg :)

    SvarSlet
  4. Hvor jeg før støvede rundt efter strikke-butikker, har jeg nu udvidet min rundtur til også at inkludere stof-butikker - verden vokser, og jeg nyder legen :-)

    SvarSlet