onsdag den 25. september 2013

Gode byttehandler

En bunke træ skåret som små huse viste sig lige pludselig at være en eftertragtet vare på Instagram - og da jeg havde en hel kasse, delte jeg gerne lidt ud. Det kom der den fineste og mest overvældende byttehandel ud af.


Trillemus kvitterede med at at sende mig en toilettaske retur. En toilettaske med så mange fine detaljer, at jeg har brugt halve eftermiddag på at studere de fine applikationer og det fine valg af stoffer, der matcher og supplerer hinanden.

Pigerne er ellevilde, fordi forside-applikationen er en gravhund. De mener klart, at den toilettaske var tiltænkt dem - jeg holder på den og aer den stadig. Jamen er det ikke magisk at en bunke træ kan omsættes til så fine ting. Magisk, overvældende og alt alt for meget.

1 kommentar:

  1. Fint at kunne bytte - og sikken flot toilettaske Trillemus har lavet.

    SvarSlet