søndag den 1. september 2013

En lille lækker sag

I min iver på at ryste strikke-fiaskoen af mig blev det også til en lille pung i det fineste blomstrede Liberty-stof. Det er  min strikke-guru, der har introduceret mig for stoffet - og pyh det kan godt ende med personlig konkurs - for nøj det er lækkert, og jeg har endnu ikke fundet et sted, hvor man kan få det i nakken for en slik.



Stoffet er helt fint og tyndt med de fineste mønstre og farver. Der er vist noget med en speciel nål til dette stof  - og det har jeg ikke helt tjek på endnu - men jeg har en fin blomstret pung, der er så lækker at røre ved - og adresserne på et steder, hvor de forhandler mere af de fine sager.

2 kommentarer:

  1. Sød lille pung.
    Stoffet er skønt.

    SvarSlet
  2. Den er sød Kludemutter - og jeg er helt og aldeles forelsket i stoffet :-)

    SvarSlet