lørdag den 31. august 2013

Turbo i tomgang

Det er ikke med vilje - og det er klart mod intentioner, at det går så langsomt med mit test-strik. Planen var helt klart at sætte den tunge fod på speederen, det lange ben foran - og fyre godt op under turbo-motoren, så den kunne blive strikket igennem, og opskriften kunne komme i cirkulation.



De gode intentioner er bare blevet fejet af banen af en god gang arbejde, holden hus, holden børn, renden til møder mig her og der - og en masse løsøre-opgaver. Men i dag er jeg en kvinde med en mission. I dag skal den have fuld gas fremad, strikke-kadencen skal op, og jeg tjekker lige igen om det, da ikke er muligt at få forhøjet puls med strikketøj og dermed kunne få det sat officielt på motionsprogrammet, og måske på sigt på det Olympiske program. . I får her lige et smugkig på, hvor jeg er kommet til :-)

2 kommentarer:

  1. Tænk alt det man kunne nå, hvis ikke man lige skulle....., og ....., og ......, og.....

    Du er da kommet langt, synes jeg.

    SvarSlet