torsdag den 29. august 2013

Tur-retur er lige langt.

Hver dag går min tur til og fra arbejde gennem Klosterheden. Her oplever jeg årstiderne skifte - her har jeg lært mig at rådyr som ofteste løber over vejen i par af 2 og man skal holde øje med krattet, det er her jeg smiler af de mange mange rundballer, og det er jeg tit og ofte her mellem sommer og efterårsferie gør stop ved Dahlia-marken og henter skønne skønne buketter hjem. 



Det er også her jeg tømmer hovedet - først for egne børn og hjemlige sysler på vej til arbejde - og så for arbejde og mine skole-børn på vejen hjem. Detr er her jeg gør klar til at skifte kasket og træde ind i de forskellige virkeligheder mit liv består af. 

2 kommentarer:

  1. Tak for inspirationen til hvor man kan hente billige og smukke blomster - yngste og jeg harhentet en fantastisk buket i dag :-) KH Anette

    SvarSlet
  2. Ja det er et fantastisk sted - største problem er det med at begrænse sig og have nok vaser :-) Knus

    SvarSlet