lørdag den 31. august 2013

Strikkemagasiner

Jeg køber dem en gang i mellem - strikkemagasinerne - og en gang imellem er der en model her og der, som jeg tænker, jeg måske vil lave og så alligevel aldrig får lavet. En gang i mellem - men ærlig talt så bliver jeg som oftest skuffet over de knitrende sider, og modellerne i bladene, og det tiltrods for at jeg godt ved, at det er en del af konceptet, at der skal være lidt for enhver smag for at det bliver en rentabel forretning at lave og udgive den slags blade.



Men det sidste nummer af Kreativ Strik er kommet med hjem og jeg synes, der er mindst 4 modeller i bladet, som kalder på at komme på mine pinde. Der er tykke tykke trøjer, der vil gøre sig så godt i de kolde kolde vinterdage - og så er det de skønneste hæklede ballerina-futter, som vil gøre det godt både her og på efterskolen hos storetøsen.

6 kommentarer:

  1. Har også set de samme trøjer som dig i bladet.
    De er helt gode ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og med den tykkelse garn kan de laves i en ruf :-) Efteråret kan bare komme an - jeg er rustet til pindene :-)

      Slet
  2. Det er netop også en af de hæfter jeg bare MÅ eje :) Og jeg forelskede mig også i de hæklede ballerinaer, de er da for skønne <3

    Go' søndag til dig Mie

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal klart trippe rundt i de ballerinaer - både på tå og på flad fod :-) Også god søndag og ny uge til dig Gitte :-))

      Slet
  3. Også jeg var rigtig begejstret for det seneste nummer der er masser af spændende ting at kaste sig over :)

    SvarSlet
  4. Spændt på at se, hvad du kaster dig over Mona :-)) Kh

    SvarSlet