søndag den 11. august 2013

Børnekunst af fineste art

De små tøser har besøgt en kunstner på Østkysten i dag. 1 time i hendes selskab, og de gik begge derfra med nye teknikker, ny viden og en tro på, at de kan male og skabe. 


Jeg sad så stille, jeg nu kan ved siden af og sugede til mig - både af den viden hun delte, af hendes pædagogiske vid og af mine børns opslugthed og stille begejstring. To vidt forskellige niveauer, forskellige ideer, der skulle udleves og ikke samme grad af udholdenhed og vedholdenhed. Der var plads til begge dele i det lille galleri i Øster Hurup

Jeg blandede mig kun lidt og kun for at spørge, om hun ikke også udbød kurser til voksne. Det gør hun, og det skal jeg helt sikkert på - en spirende interesse og en potentiel ny hobby - måske . Det skal ihvertefald prøves. 

Måske du selv vil snuse eller dine børn gerne vil snuse. Priserne er i den grad overkommelig, instruktionen god og solid - og tålmodigheden virker uendelig. Du kan se mere her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar