tirsdag den 9. juli 2013

Tidlig morgen sysler

B-mennesket som normalt kan snue til langt op ad formiddagen og strikke igennem både den halve og hele nat, har her i sommerlandet skiftet hvilemønster.

Glipper allerede lige omkring midnat + i sofaen og vågner tidligt tidligt omkring klokken syv otte stykker.

Al den gode morgentid, hvor der er tyst og stille, og hvor der max bliver stillet krav om, at jeg skal rejse mig for at lukke hunden ud, bliver brugt på stille-sysler - som at høre fuglene skræppe, uret tikke, mig selv trække vejret - og så har jeg de sidste par dage kæmpet lidt med KnitCompanion, som ikke et super logisk og direkte kompatibel med mine hjernevindinger.



Jeg har fået assistance og krisehjælp et par gange hos en kyndig bruger - men kan ikke rigtig knække koden sådan 'Nårh a ha' agtigt - når det lykkes at sætte det op, er det mere held og 'hvad trykkede jeg lige på der' agtig.

Men jeg bliver ved og skal nok få has på den strikke-app - måske hjælper det, når jeg kommer tilbage til civilisationen og stabilt internet igen - så jeg kan studere de tilhørende film?

2 kommentarer:

  1. Absolut! Jeg tænkte først , at det da ikke kunne være nødvendigt med tutorials, men jeg endte med at bøje mig og tage dem fra en ende af og det hjalp. Ved slet ikke, hvad jeg skulle gøre uden nu ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg kæmper stadig og knækker koden lidt efter lidt.... tror den bliver uundværlig :-)

    SvarSlet