fredag den 19. juli 2013

Symaskine-besøg

Dagen i dag byder på det dejligste besøg af en sød tøs med spædbarn. De crasher her, mens resten af deres familie, som tæller 3 vilde drenge og en vild far, skal ud i den grumme natur og overleve med bålmad og soveposer under åben himmel. Den cocktail var vist ikke helt foreneligt med hverken mor eller lille-tøsen - og jeg er så den heldige vinder af deres selskab.

For der nu ikke skal gå totalt kimende æggestokke i besøget, har jeg spurgt om, jeg ikke også kan få besøg af hendes symaskine. Min egen er et sandt hakkebræt - og syr virkelig som en brækket arm - og det er ikke kun føreren, der er skyld i de mistænkelige sømme og mærkværdigheder.


Jeg klipper nu amok til både make-up punge, penalhuse og et par nederdele - og venter tålmodigt på, hun dukker op med apparatet - en ekstra bonus er, at hun rent faktisk også snakker de der sy-sprog - og kan hjælpe mig, hvis det kniber - så kan jeg jo altid holde lækker-måsen imens og tage et godt snus baby-duft :-)

4 kommentarer:

  1. Lyder som en fantastisk plan og dejligt med kreativ hygge. Hvis du får mod på at sy tøj kan jeg anbefale Ottobredesign, som er et blad, som udgiver 4 blade med børnemønstre og 2 blade med dame mønstre hvert år. Gode mønstre hvor mønsterdelene passer sammen - uden det bliver alt for kompliceret. Børnetøj - Onion og Minikrea er mine farvoritter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh det lyder spændende og lidt grænseoverskridende svært - måske jeg skal lure - men jeg har nok stadig brug for støtte-pædagog, når jeg vover mig ud i nye modeller og nye teknikker :-)

      Slet
  2. Jamen, så kan dagen da næsten ikke blive bedre.
    Rigtig god fornøjelse med syningen - og pas nu på med den der lækre babyduft :-)

    SvarSlet
  3. Allerbedste ingredienser til en god dag :-) Og den babyluft er så farlig :-)

    SvarSlet