torsdag den 4. april 2013

Tids-fordriv og krea-sysler

Den første jubel over ekstra ferie, som lød herhjemme blandt pigerne, er nu ved at aftage. De begynder at savne skolen og kammeraterne. Dagene er lidt lange og fyldt af ventetid. Mellemste-tøsen griber og udvikler kreative ideer. I går gik hun i krea-kasserne og lavede de fineste ringe af knapper. Sjovt og spøjst. Spændende hvad hun finder på i dag.



I mens kan jeg melde, at mit hus nu permanent er udlagt til katastrofe-område. 3 piger alene hjemme, mens mor er ude på barrikaderne, giver kaos og rod i alle hjørner. Men de hygger sig og får det til at fungere - og så skal jeg nok finde et ledigt øjeblik til at svinge kost og spand - og måske også pisken over dem:-)

3 kommentarer:

  1. Jeg er tjenestemand og dermed ikke lockoutet, men mine elever må ikke komme på skolen, derfor får de hver dag små opgaver sendt på sms - og flere af dem, beder faktisk om flere

    SvarSlet
  2. Fine ringe spænsdende hvad de finder på i dag.... måske DE har haft kost og klud fremme :)
    Knus

    SvarSlet
  3. Kære Mie, jeg kan ikke lade være med at komme med en ide til din iderige datter. De fine ringe hun har lavet, kan hun også sætte sammen med cykelslange. Klip en lang strimmel ca. 10 cm. og der skal være en lang spids i hver ende, de skal være så brede, at de er lidt svære at trække knapperne på. enderne skal så stikke op i luften. Jeg kan desværre ikke tegne på pcén. Kærligst Lykke

    SvarSlet