søndag den 7. april 2013

Grønt i hvidt

Den grønne trøje er kommet på pindene - jeg spurgte om råd her på bloggen og fik en masse tilkendegivelser om det skulle være den ene eller den anden - og valgte så en hel tredje. De to andre skal helt sikkert på pinde på et tidspunkt - men de krævede begge, at jeg holdt tungen lige i munden, læste og analyserede på opskriften, slog spidsfindighederne op på youtube og havde en meget koncentreret tilgang til strikketøjet. 

Jeg trængte nok strengt taget til en gang næsten-automat-strik. Der skal lige være en vis portion udfordring, for jeg ikke falder hen og får tunge øjenlåg - men samtidig også lige ud af landevejen og til at finde ud af.

Det grønne kan måske skræmme det hvide lidt væk. Jeg har måbende måttet konstatere, at sneen nu daler hvidt udenfor - og har tjekket datoen en ekstra gang. Har vi ikke bare haft sne og hvide græsplæner i en evighed efterhånden ? Kom nu forår - kom nu grønt.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar