torsdag den 11. april 2013

Bløøøød

Den lille børnetrøje er nu klar til at blive sat på pinde. Garnet er indkøbt - Rustik fra Hjertegarn, og det er nok det blødeste garn, jeg nogensinde har haft i hænderne. Jeg er ret sikker på, at det kan gå direkte på bar hud, og trøjen bliver forfærdelig lækker. Jeg bliver sådan helt lalleglad af at gå og røre det og drømme om, lækkerheds-graden - og ved godt, det er lidt nørdet.


Jeg har god strikketid i morgen, hvor jeg sammen med en masse gode kollega skal transporteres fra det mørke Vestjylland til Slotspladsen foran Christiansborg, hvor vi skal lade vores stemme høre og hele vejen tilbage. Det kræver et ikke for stort strikketøj - men alligevel strik nok til de mange timer i bus. Strik-amok-dag :-)

5 kommentarer:

  1. Jamen så ses vi :) Og mit hækletøj er pakket til mange timer i bus.

    SvarSlet
  2. Aj hvor hyggeligt - prikker du - så prikker jeg, hvis vi ses og kan kendes :-)God tur og god hækletid til dig:-)

    SvarSlet
  3. God tur og god strikkelyst :o)

    SvarSlet
  4. Ja, det er helt vild hvor blødt det garn er. Jeg har også 12 ngl liggende til en slipover jeg skal strikke til det næste Julemagasin.
    god fornøjelse, Stine:)

    SvarSlet
  5. Åh hvor vil jeg håbe I får noget ud af jeres tur. Jeg er en af de studerende som virkelig savner mine undervisere...

    SvarSlet