torsdag den 13. september 2012

Etui på vej

Jeg hækler på livet løs - eller har ihvertefald planer om at gøre det i aften. Nok er etuiet klar til fødselsdag i morgen - men nøgleringen kalder jo ligesom på en nøglesnor. Det klart smarteste ville være en syet en af slagsen - men der kommer mine evner bare så meget til kort - så den bliver hæklet - men nøj hvor skal den dog være lang.

Der er lige nu alt for få timer i døgnet - to do listen vokser hurtigere end listen med opgaver, der er klaret. Jeg halser og ræser og bliver en anelse forpustet - men heldigvis kan jeg lidt det meste af det, jeg har fingrene i.

2 kommentarer:

  1. Jeg ved præcis, hvad du mener, Mie! Dog er mine lister nogenlunde i balance, men her er godt nok travlt.
    Etuiet er ualmindeligt lækkert!

    SvarSlet
  2. SÅ lækkert det bliver!! Love the colours!!:)
    Håber hun bliver rigtig glad for det..
    Kram én som også føler den der halse- og ræsefølelse pt

    SvarSlet