torsdag den 23. august 2012

På venteliste

Den sidste måneds tid har der været en lille strikkebod i min gågade. Jeg har været forbi flere gange, har snust og følt på sagerne. Jeg har småsludret med strikke-damen fra Uldsund, som har fortalt, at en strikkebod her i byen ikke giver brød på bordet.

Så er man jo næsten nødt til at støtte den slags inititativer - især fordi hun er væk igen her 1. september. Så selvom kassen er ved at være tom, faldt der alligevel et par nøgler ned i posen.

En elefantgrå taske med bomber i alle regnbuens farver - og med et håb om en kær veninde og god veninde redder ærterne og hjælper mig med foer, hvis den bliver for slasket.

Den er ikke på pinde endnu - jeg har forsøgt - men nu er der gang i så mange andre projekter, at der ikke er ledige pinde - så der er ikke andet at gøre end at gøre den pinke sweater på pind 6 færdig først - godt der er en weekend lige om hjørnet:-)

2 kommentarer:

  1. Wow sådan en taske bliver garanteret flot !
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at vise den frem:-) og forhåbentlig til at slide den op:-)

    SvarSlet