onsdag den 15. august 2012

Nu skal det være (igen)

De dersens kilo der har sneget sig på sidebenene de sidste 3 år og nu er løbet op til hele 15 kilo - skal af. Jeg har sagt og ment det før - og nu siger og mener jeg det igen. Jeg ved godt, hvad der skal til - men det er som om mine intentioner tidligere har mistet der kraft, når hverdagen har taget livtag med mig, og når tiden til at prioritere egen mad og egentid til en rask gåtur er forsvundet op i praktiske gøremål. 
Jeg har anskaffet mig en sort bog til madnotater og travet en rask aftentur..... i sandaler.... så jeg har nu fået en "sportsskade" i form af en kæmpe vabel UNDER foden..... Note til mig selv - gåture skal gøres i ordentlig fodtøj...... Jeg hepper på mig selv - også når jeg lige om lidt løber lidt for stærkt og har svært ved at finde tiden og overskuddet..... To be continued....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar