onsdag den 15. august 2012

Hus biblen

Den lokale tankstation plejer altid at ligge inde med IKEA kataloger og blev hjemsøgt at mig her til morgen, da det i går gik op for mig, at der var et nyt et af slagsen på gaden, og det endnu ikke var havnet i min postkasse. De beklagede dybt og udviste stor forståelse for min desperation men havde endnu ikke modtaget dem.

Tænk engang så at komme hjem fra arbejde og finde ikke 1 men hele 2 kataloger i postkassen. Jeg elsker IKEA kataloger for alle deres skæve men absolut brugbare ideer, for deres priser og nyder at bladre i bladet og drømme om et strømlinet hjem - om badeværelse, køkken, orden både i kælder og garderobe..... Jeg har et næsten bibelsk forhold til mit IKEA-katalog og har nu det nyeste indenfor hjemmets 4 vægge. Det skal nydes, læses og nærlæses....

2 kommentarer:

  1. Ååååh, heldige asen at have dem lige til afhentning! Jeg bor, så jeg er nødt til at nøjes med iPad-udgaven! Dit forhold til IKEA-kataloget kan jeg alt for godt genkende, måske i ekstrem grad? Jeg "samler" nemlig på dem - så'n rent tilfældigt er det i hvert fald blevet til en samling gennem årene. Der gemmer sig jo uanede mængder boligtips i de skønne kataloger - også selvom det er 10 år siden! :)

    SvarSlet
  2. Kan du ikke få IKEA til at sende et rigtig katalog til dig ? Jeg får mit ind af døren - jeg tror fordi jeg er medlem af deres family-club kvit og frit. God ide med at gemme kataloger, det har jeg ikke gjort. Tilgengæld plejer jeg at slide dem op i det år de varer :-)

    SvarSlet