tirsdag den 1. maj 2012

Hønsestrik og sømands-bobler

Midt blandt alle de smarte og nye krea-bøger på biblioteket stod der en gammel svend af den sjove slags. En gang hønsestrik fra 70'erne med et hav af diagrammer og forslag til ankellange kjoler, for datiden smarte veste og andre rædsler, der alligevel fik et smil frem på læben. Bogen røg fluks i kurven, og jeg tænker nu, at det må være tid til at mine tøser får en trøje, et halstørklæde el. lign med et rigtig kvinde-statement på.


De er ikke præsenteret for idéen endnu - men mon ikke de bider på? Ellers må jeg jo lave en rigtig pædagog-sag til mig selv:-)

Vesten til fætter er færdig - og vi er nu klar til en ny kusines ankomst - i god tid for det er først til september. Godt at være på forkant på bare nogle fronter.

2 kommentarer:

  1. Hvis pigerne ikke bider på krogen, kender jeg muligvis en blondine der gerne ville være med til at grave det 70'er levn frem... ;)

    SvarSlet
  2. Hønsestrik er da bare noget af det hotteste. Stine hoelgård og Charlotte kaae har fx lavet nye designs med disse herlige farver og mønstre. Ja man bliver jo helt nostalgisk ..
    Hilsen Mona

    SvarSlet