mandag den 20. februar 2012

Så til hest

Ferien er slut, og hverdagen har ramt mig lige i nakken eller fjæset. Jeg holder af hverdagen med alle dens små og store opgaver - men jeg skal bare lige vænne mig til ikke at have tid til bare at være og bare at være længe.

Bliver altid lidt overvældet over de mange bolde, der skal holdes i luften hver dag både på job og på hjemmefronte - når ferien er slut. Lige om lidt jonglerer jeg ivrig, og når præcis det jeg skal, og det jeg kan. Nu skal jeg bare lige finde det rigtige gear.

Når jeg først lige har fået lavet lidt mad, smurt lidt madpakker, strøget tøj til i morgen, hente et par børn her og der, forberedt morgendagens undervisning..... så skal jeg finde roen og måske hvis jeg er rigtig heldig sofaen med mit strikketøj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar