mandag den 6. februar 2012

Lidt har også ret

Det er ikke blevet til så mange pinde på strikketøjet i denne weekend. Tilgengæld har jeg fået gjort rent bord både her og der - og sidder nu i markant renere omgivelser og små bander lidt over, at weekenden er slut, og jeg slet ikke rigtig når at nyde, inden hverdagen igen presser på.

Pigerne synes på ingen måde, det var en fornuftig dispoering over tiden, jeg havde gjort i løbet af weekenden. Jeg tror, de havde sat næsen op efter nye trøjer, da de kom hjem i går - og ikke synes, at rene værelser var et godt alternativ.

Bettetøsens trøje skrider langsomt frem. Jeg er meget i tvivl omkring størrelsen og synes, den bliver lige til den stramme side. Det tager lige toppen af strikkelysten, når resultatet er usikkert. Hun synes, den er fjing-fjong, og at jeg bare skal se at komme derudaf.

1 kommentar:

  1. Jeg kan godt forstå, at tvivlen om størrelsen nager dig. Men det ser nu ud til at blive en i hvert fald meget smuk trøje. Held med den.

    SvarSlet