tirsdag den 7. februar 2012

Helst i går

Jeg har modtaget to ordrer - lodrette og med krav om øjeblikkelig udførelse. Den bidende kulde napper de to store tøser i ørerne - og ingen af hattene i kurvene er brugbare. Nyt må der til - og helst i går.

En lang diskussion om, hvor jeg skulle starte og hvis behov, der var mest påtrængende, har betydet, at jeg har måttet starte begge dele op samtidig - og det er lige før jeg strikker med stopur. Der bliver nøje holdt øje med, om der bruges lige dele tid på de to projekter.



Det skulle gerne ende op med en varm hat med norsk mønster og et bredt pandebånd med snoninger. Jeg griber pindene og har faktisk slet ikke tid til at sidde her...bare lige så jeg ved det.

3 kommentarer:

  1. He-he skønt at de kan/vil bruge hjemmestrikket :-) og der er virkelig brug for huer lige nu .... I butikken står kunderne nærmest i kø for at købe garn ind til huer ;-)
    God "turbo" strikkelyst ....

    SvarSlet
  2. haha jeg kan lige forestille mig der er orden på din tid med den enes strik så den anden ikke bliver snydt

    Jeg vil bare sige "få nu ikke stress" ;o)

    SvarSlet
  3. Hvor er det godt, de kan holde dig til ilden

    SvarSlet